Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie, 43-200 Pszczyna,
ul. Sygietyńskiego 20
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
REFERENT DS. ADMINISTRACJI I KADR
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Powiatowym Zarządzie Dróg w Pszczynie
Data podjęcia zatrudnienia: 1 sierpnia 2022r.
- Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Prawo jazdy kat. B.
4) Wykształcenie:
– ukończenie co najmniej studiów licencjackich na kierunku administracja lub prawo pracy.
Dopuszcza się studentów ostatniego semestru w/w studiów.
lub
– średnie i 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku.
5) Doświadczenie zawodowe:
– mile widziane doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku pracy.
6) Brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania zadań na stanowisku pracy.
- Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość przepisów:
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– kodeksu pracy,
– kodeksu cywilnego.
2) Doświadczenie w obsłudze programów kadrowych.
3) Wiedza z zakresu prawa pracy, podstawowej wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych.
4) Znajomość obsługi pakietu Ms Office.
5) Posiadanie cech osobowości, takich jak: komunikatywność, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.
- Zakres wykonywanych zadań:
Zakres czynności związanych z administracją i kadrami:
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, staży
i przygotowania zawodowego, nabywania środków finansowych z KFS, itp. - Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
- Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich.
- Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej rozliczanie pracowników
z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy (plany urlopowe, ekwiwalent za urlop, itp.). - Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności.
- Wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika.
- Prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i p.poż pracownika oraz kontrola ich aktualności.
- Sporządzanie i aktualizowanie zakładowych regulaminów i zarządzeń Dyrektora.
- Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.
- Zamawianie, ewidencjonowanie oraz usuwanie z obiegu pieczątek i pieczęci stosowanych w zakładzie.
- Kontrola i obsługa dokonywania ubezpieczeń sprzętów i pojazdów służbowych.
- Sporządzanie odpowiedniej dokumentacji dot. ocen okresowych pracowników, delegacji, szkoleń, itp.
- Bieżąca obsługa likwidacyjna narzędzi i sprzętu oraz odzieży i obuwia roboczego.
- Prowadzenie ewidencji przyznawanego sprzętu i odzieży dla pracowników.
- Zaopatrywanie pracowników w środki bhp, wodę mineralną, odzież wraz z obuwiem roboczym oraz posiłki profilaktyczne.
- Przygotowywanie informacji zbiorczych o funkcjonowaniu kontroli zarządczej.
Zakres czynności związanych z obsługą biura podawczego i sekretariatu:
1) Rejestracja, dekretacja oraz wysyłka poczty przychodzącej i wychodzącej.
2) Obsługa interesantów, kontakt bezpośredni i telefoniczny.
3) Nadzór nad umowami dotyczącymi usług komunikacyjnych, pocztowych, medycznych i innych.
4) Zaopatrywanie zakładu w czasopisma i prenumeraty gazet.
5) Zaopatrywanie zakładu w artykuły biurowe, środki czystości.
- Warunki pracy:
1) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
2) Praca na samodzielnym stanowisku.
3) Praca siedząca przy komputerze.
4) Praca biurowa z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
5) Stanowisko pracy na parterze. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, brak podjazdów oraz wind dla osób niepełnosprawnych.
6) Stanowisko pracy nie posiada specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- Własnoręcznie podpisany list motywacyjny wraz z uzasadnieniem.
- Własnoręcznie podpisane CV.
- Wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie – według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia. - Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- posiadanym obywatelstwie polskim,
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzonego naboru – według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy, a w przypadku pozostawania
w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie lub przesłać na podany adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
- Sygietyńskiego 20
43-200 Pszczyna
z dopiskiem : „ Nabór na stanowisko Referenta ds. administracji i kadr”
w nieprzekraczającym terminie do dnia 7 czerwca 2022r.
Aplikacje, które wpłyną do PZD w Pszczynie po upływie określonego terminu (nie ma znaczenia data nadania przesyłki) lub aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje:
Kandydat zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia kwestionariusza osobowego oraz oświadczenia zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z podanymi załącznikami. Złożenie przez kandydata dokumentów w innej postaci niż w załącznikach jest równoznaczne z niespełnieniem warunków formalnych ogłoszenia o naborze.
Osoby, które spełnią wymagania formalne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Pszczynie www.bip.powiat.pszczyna.pl,, na stronie internetowej www.pzdpszczyna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie.
Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie testu merytorycznego lub/i rozmów kwalifikacyjnych.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 212 80 68.