Zgłaszanie szkód z ubezpieczenia OC zarządcy drogi
Dla szkód powstałych na drogach powiatowych na terenie powiatu pszczyńskiego w odniesieniu do szkód zgłoszonych z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu zarządzania i administrowania drogami powiatowymi powiatu pszczyńskiego właściwą jednostką jest Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie.
Zgłoszenie szkody
- polisy OC: GB 32941643 na okres od : 01.05.2022r. do 30.04.2023r. Ubezpieczyciel Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW ul. H. Raabego 13 02-793 Warszawa
- Drogą elektroniczną: Wysyłając wypełniony formularz „ZGŁOSZENIE SZKODY Z UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ” pocztą elektroniczną na adres e-mail: pzd.pszczyna@gmail.com
- Pisemnie – drogą pocztową wysyłając poprawnie uzupełniony formularz zgłoszenia szkody wraz z załącznikami na adres
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
Ul. Sygietyńskiego 20
43-200 Pszczyna
- Zgłoszenie szkody można również złożyć osobiście w biurze podawczym PZD Pszczyna
Wymagane dokumenty
W zgłoszeniu szkody pomocny będzie druk zgłoszenia szkody.
Zgłoszenie szkody powinno zawierać:
- szczegółowy opis okoliczności zdarzenia (przyczynę wg poszkodowanego, warunki atmosferyczne, prędkość pojazdu bezpośrednio przed zdarzeniem, itp.),
- miejsce oraz datę powstania szkody komunikacyjnej;
- szkic z miejsca zdarzenia,
- dane teleadresowe świadków,
- kserokopie prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego pojazdu,
- kopię polisy OC
- Kopie notatki urzędowej Policji
- zdjęcia z miejsca zdarzenia oraz uszkodzonych części pojazdu